nog 1 nachtje en dan is het Australië here i come - Reisverslag uit Amersfoort, Nederland van Michael Betue - WaarBenJij.nu nog 1 nachtje en dan is het Australië here i come - Reisverslag uit Amersfoort, Nederland van Michael Betue - WaarBenJij.nu

nog 1 nachtje en dan is het Australië here i come

Door: Michael

Blijf op de hoogte en volg Michael

07 April 2014 | Nederland, Amersfoort

Zoals de titel al meld is het bijna zo ver voor mij en dan vertrek ik toch echt naar de andere kant van de wereld.

Morgen ochtend om 11 uur moet ik me melden op Schiphol en als uiteraard alles goed gaat dan stijgen we om 14:15 op.
In die tussen tijd check ik gelijk met de groep in, want we zijn in totaal met 12 backpackers die dit te gekke avontuur aangaan. Na het inchecken is er nog wat tijd om afscheid te nemen van de thuis blijvers onder het genot van een bakkie.

Onze vlucht bestaat uiteindelijk uit 3 etappes en we beginnen gelijk goed met een vlucht van 11 uur naar Bangkok, waar we een korte stop maken om wat brandstof in de kist te gooien en stijgen dan al rap weer op. Nu een vlucht van een kleine 4 uur en dan bevinden we ons in het plaatsje Taipei in Taiwan waar we 10 uur verblijven en de omgeving even kunnen verkennen of een verfrissende duik kunnen nemen in het zwembad. Na deze tussenstop zullen we ons begeven naar Sydney door middel van een 9 uur durende vlucht, wat tevens onze eindbestemming is qua vliegen. Onze aankomst hier zal op donderdag ochtend zijn, dus al met al zijn we zo een beetje 2 dagen aan het reizen om er te komen. Nu zal het avontuur echt gaan beginnen , maar ik weet zeker dat dit helemaal goed gaat komen. Ik begin tenminste al met een leuke groep.

Vandaag heb ik nog de laatste dingetjes gekocht en me tassen zijn bijna ingepakt. Inmiddels heb ik me autootje ook op pootjes gezet met een zeiltje er over heen en over een jaar maar weer kijken of die me nog van A naar B wilt brengen :)

Vanuit Australië ga ik me best doen om zo veel mogelijk iedereen op de hoogte te houden van mijn avonturen daar. Dat doe ik via deze pagina en ik zal uiteraard ook op Facebook dingen plaatsen.

greetz M.

  • 08 April 2014 - 09:17

    Johanna:

    Lieve Michael

    Heel heel veel plezier daar, geniet ervan.
    ik kijk uit naar je verslagen, wil nl alles weten.
    Een hele fijne vlucht, wel lang maar vast gezellig met de andere backpackers.

    Dikke kussen van ons uit Hoogland

  • 08 April 2014 - 10:32

    Martine:

    Ik wens je een hele fijne vlucht toe & geniet ervan! Ik zal.de berichten volgen:)
    Xx

  • 08 April 2014 - 18:52

    Bertina:

    heel veel plezier . Kom weer over een jaar thuis met heel veel verhalen. We zullen je hier ontzettend missen, maar we gunnen je het van harte.
    Een vette knuffel van deze kant.
    ps Jesslyn heeft je kamer al in gebruik voor een jaar

  • 08 April 2014 - 19:27

    Nouschka Haven:

    Hoi Michael,
    Wat een super gaaf avontuur ga je tegemoet! Ik wens je een onvergetelijke periode toe. Uiteraard wel fijn als je in goede gezondheid terug keert!
    Groetjes,
    Nouschka

  • 08 April 2014 - 19:43

    Jesslyn En Priscilla:

    heel veel plezier in het mooie en vooral warme Australie. ik zal je de mooie hoogtepunten van Jesslyn af en toe vertellen. en wij gaan er ook vanuit dat jij dat af en toe doet. heel veel plezier we gaan je missen. liefs en een dikke knuffel van Jesslyn en mij.

  • 08 April 2014 - 21:43

    Helma:

    Ha Mike, wat een geweldig avontuur ga je tegemoet. Ik wens je een fantastische tijd toe en zal je zo nu en dan volgen op deze site.
    Groetjes Helma

  • 08 April 2014 - 22:04

    Colinda:

    Lieve Michael.
    ik wens je heel veel plezier en mooie avonturen. En ook ik vind het leuk om jouw reisverslag te volgen. X

  • 08 April 2014 - 22:26

    Monique :

    Heel veel plezier in Australië.
    Je gaat een geweldig jaar tegemoet waar je jarenlang op terug gaat kijken.
    Enjoy. Groetjes Monique

  • 09 April 2014 - 10:37

    Roel Benschop:

    heel veel sucses michael en veel plezier
    groetjes opa

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Michael

Actief sinds 16 Maart 2014
Verslag gelezen: 280
Totaal aantal bezoekers 2258

Voorgaande reizen:

08 April 2014 - 08 April 2015

Michael goes Down Under

Landen bezocht: